دویدن بر روی تردمیل نیز اصولی دارد که با رعایت آن میتوان به کارایی مناسب تری برای بدن و سلامتی رسید. پس از انجام ورزش های کششی و گرم کردن که از بدیهیات ورزش کردن میباشد بهتر است دویدن بر روی تردمیل را از آرام شروع کنید. از خم شدن به جلو بپرهیزید و به صورت شق و رق دویدن را انجام دهید. اینکار باعث سفت شدن عضلات کمر هم میشود و از اسیب بر مهره های کمر هم میپرهیزد. دست ها بهتر است حالت راحتی برای دویدن داشته باشند و به صورت نیمه مشت شده در دوطرف بدن بالا و پایین بیایند از محکم سفت کردن و مشت کردن دست ها بپرهیزید. شانه های خود را بالا ندهید و به صورت کاملا راحت و در ارامش بر روی تردمیل بدوید. همواره به فرم بدن خود بایست توجه داشته باشید تا عادت به بد دویدن نکنید.بهتر است کتف خود را عقب دهید و کمی شکم خود را داخل بدهید تا قوس کمر کاهش پیدا کند. در هنگام استفاده از تردمیل بهتر است از موزیک و موسیقی های شاد استفاده شود موسیقی میتواند متابولیسم بدن را افزایش دهد و انرژی بیشتری را میسوزاند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *