راهکارهای لاغری با تردمیل در تنها ۱۵ دقیقه در هر روز:
شاید تصور شود که ۱۵ دقیقه زمان زیادی برای ورزش و از دست دادن چربی های اضافه نیست اما با استفاده از ترد میل شما میتوانید روزی ۱۵ دقیقه ورزش کنید و به کاهش وزن برسید.
سوزاندن هر ۷ کالری بر روی تردمیل ۱ گرم از وزن میکاهد بنابراین با دانستن این نکته میتوان تنظیمات دستگاه تردمیل را طوری انجام داد که با سرعت بیشتر و شیب بالاتر افراد کالری بیشتری را سوزانده و وزنشان بیشتر کاهش پیدا کند. اگر شما بر روی تردمیل با سرعت ۵ کیلومتر در ساعت به مدت ۲۰ دقیقه پیاده روی کنید حدودا ۱۰۰ کالری میسوزانید اما میتوانید اهسته بر روی تردمیل با سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت بدوید و در 15 دقیقه ۲۴۰ کالری بسوزانید که حدودا میشود ۳۵ گرم از وزن خود کم کرده اید. همچنین اگر شیب تردمیل را تنها ۱ درجه افزایش دهید در هر تمرین تقریبا ۱۰۰ کالری بیشتر سوزانده میشود. تردمیل ها از این نظر که میزان کالری صرف شده را نشان میدهند میتوانند دید خوبی در کنترل وزن افراد داشته باشند.
اگر هر روز هفته تمرین بر روی تردمیل انجام شود مسلما به کاهش وزن زیاد و چشمگیری میرسیم که کاملا در ظاهر شخص بارز میشود. اما بهتر است تمرینات سبک را بر روی تردمیل انجام دهید تا کم کم به کاهش وزن رسیده و اگر هم وزنتان در دوره ای خواست که افزایش پیدا کند این پروسه اهسته انجام شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *