ورزش و دویدن و تردمیل کردن تاثیر مستقیمی بر سلامتی انسان و تناسب اندام افراد دارد. به طوری  که دویدن بر روی تردمیل به میزان ۴-۵ بار در هفته میتواند سبب ارتقای سیستم ایمنی بدن شود و سلامت قلب و عروق را تضمین کند و  ریه ها را پاک کند. به واسطه ی دویدن و تردمیل رفتن سموم بدن دفع میشود. انباشته های مضر غذایی که در خون ما انباشته شده اند سریعتر پاک میشود و سوزانده میشوند و خون به صورت سالم و پاک در میاید. ورزش و تردمیل کردن سبب کاهش بیماری هایی میشوند همچون سرطان روده و سینه که شایعترین سرطان ها در کشور ما هستند.

وقتی تردمیل میروید کالری بیشتری از دست میرود و مقدار بیشتری کربوهیدرات میتواند تبدیل به انرژی شود و از انباشته شدن چربی جلوگیری میشود. افرادی که تردمیل میروند سوخت و ساز بیشتر و متابولیسم بیشتری را در بدن خود ایجاد میکنند.

تردمیل یا دویدن عمر را افزایش میدهد در بسیاری از ازمایشات نشان داده شده که افرادی که بیشتر ورزش میکنند دارای عمر طولانی تری نسبت به دیگران هستند. تردمیل فشار خون را منظم میکند و کسانی که دارای فشار خون بالا یا پایین هستند میتوانند با تردمیل رفتن در مدت یک هفته فشار خون خود را تنظیم کنند. دویدن و استفاده از تردمیل سبب کاهش وزن و از دست دادن چربی های اضافی میشود. تردمیل ها به دلیل اینکه ورزشی استقامتی و قدرتی را برای شخص ورزشکار به وجود میاورند استخوان ها را قوی تر میکند و خون رسانی به رگ های پا و رباط ها و عضلات را بیشتر میکند. تردمیل خواب را تضمین میکند. تردمیا یکی از ابزار دکترها برای سلامتی است که دکتران خوب و اینده نگر برای هر خانواده ای تجویز میکند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *